Třífázová elektrocentrála HONDA TP 7 HL AVR
Kód: 22015Detailní popis produktu
Základní specifikace třífázové elektrocentrály HONDA TP 7 HL AVR
Elektrocentrála TP 7 HL AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí elektroniky AVR. Výkonný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu s palivovou nádrží na 32 l benzínu.
STAVEBNÍ "TŘÍFÁZOVKA" S VELKOU NÁDRŽÍ PRO CITLIVÉ SPOTŘEBIČE
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod., ale i např. třífázových spotřebičů citlivých na stabilitu a kvalitu výstupního napětí. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Třífázové elektrocentrály |
---|---|
Záruka: | 5let |
Třída krytí: | IP 23 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 800 x 550 x 540 |
Elektrický výstup: | 400V / 230V / 50Hz |
Startování: | Ruční |
Maximální výkon (VA): | 7000 / 4000 |
Technologie regulace el.výstupu: | AVR |
Objem palivové nádrže (litrů): | 32 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): | 12,8 |
Model motoru: | Honda GX 390 |
Suchá hmotnost (kg): | 75 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 97 |
Systém zapalování: | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Vrtání a zdvih (mm): | 88 x 64 |
Typ elektrocentrály: | Jednofázový / Třífázový |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 10,2 / 17,4 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 400V / 230V |
Jmenovitý výkon (VA): | 3600 / 6500 |
Zdvihový objem (cm3): | 389 |
Objem olejové náplně (litrů): | 1,1 |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | 3000 |