Třífázová elektrocentrála HONDA TP 7 HE AVR

Kód: 22021
Neohodnoceno
Značka: HONDA
78 990 Kč 65 281 Kč bez DPH
Na dotaz

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu, ale schopnou lépe odolávat skokovým zátěžím a napájet třífázové spotřebiče citlivé na stabilitu výstupního napětí, jako jsou např. citlivé svářečky plastů. Samozřejmě je schopna i napájení ručního elektronářadí, menších elektromotorů a všech ostatních třífázových spotřebičů. Tato silná, spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála TP 7 HE AVR má odolnou konstrukci a spolehlivý motor s elektrickým startérem. Máme tak schopnost napájení třífázových spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Základní specifikace třífázové elektrocentrály HONDA TP 7 HE AVR

Elektrocentrála TP 7 HE AVR: model třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností. Pro zvýšení komfortu obsluhy je motor opatřen elektrickým startérem. Celé soustrojí je pružně uloženo v pevném a odolném ocelovém rámu.        

"DĚLNÍK" NA TŘI FÁZE S AVR V ELEKTROSTARTU

Tato malá, robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů nejenom typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu a pod., ale i např. třífázových spotřebičů citlivých na stabilitu a kvalitu výstupního napětí. Svými rozměry se hodí do pojízdných, opravárenských vozů pro práci v terénu, budování rozvodů vody, plynu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit za příplatek transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Doplňkové parametry

Kategorie: Třífázové elektrocentrály
Záruka: 2 roky
Třída krytí: IP 23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 800 x 550 x 540
Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz
Startování: Ruční
Maximální výkon (VA): 7000 / 4000
Technologie regulace el.výstupu: AVR
Objem palivové nádrže (litrů): 6,2
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 2,3
Model motoru: Honda GX 390
Suchá hmotnost (kg): 73
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 88 x 64
Typ elektrocentrály: Jednofázový / Třífázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 10,2 / 17,4
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA): 3600 / 6500
Zdvihový objem (cm3): 389
Objem olejové náplně (litrů): 1,1
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000