Stacionární kontejnerová elektrocentrála HONDA TP18 HS AVR AMF (s automatikou startu)
Kód: 22030Detailní popis produktu
Základní specifikace stacionární kontejnerové elektrocentrály HONDA TP18 HS AVR AMF (s automatikou startu)
Elektrocentrála TP 18 HS AVR AMF: model velké, tiché, kapotované, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF (Automatic Mains Failure). Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec Honda řady iGX s elektrickým vstřikováním paliva a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.
"BLACKOUT" NÁS NEZASKOČÍ
Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v kontejneru, svařeném z ocelového plechu zevnitř potaženého odhlučňovací nehořlavou hmotou. Kontejner kromě snížení hlučnosti zajišťuje dobrou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Součástí kontejneru je integrovaná palivová nádrž na 60 L benzínu. Takové množství paliva umožňuje při jmenovité zátěži elektrocentrále pracovat po dobu cca více než 7 hodin bez přestávky. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudu byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce Honda iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Odhlučnění samotného motoru je zde dvojité, tzn. za standardní tlumič výfuku je umístěn ještě další tlumič, což společně s odhlučněnou kapotáží dělá z tohoto agregátu doslova "tichošlápka". Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. Jedná se o ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
ovládání pomocí SMS zpráv.
Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečným přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elektrikář.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Stacionární odlehčené dieselové elektrocentrály |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Třída krytí: | IP23 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 1039 x 691 x 929 |
Startování: | Elektrické |
Elektrický výstup: | 400V / 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA): | 18000 / 9000 |
Technologie regulace el.výstupu: | AVR-D |
Objem palivové nádrže (litrů): | 60 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): | 9,7 |
Model motoru: | Honda iGX 800 |
Suchá hmotnost (kg): | 248 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 95 |
Systém zapalování: | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Vrtání a zdvih (mm): | 83 x 72 |
Typ elektrocentrály: | Třífázový |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 26,0 / 39,1 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 230 / 400 |
Jmenovitý výkon (VA): | 14400/9000 |
Zdvihový objem (cm3): | 779 |
Objem olejové náplně (litrů): | 2,0 |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektronickým vstřikováním paliva |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | 3000 |