Stacionární kontejnerová elektrocentrála HONDA TP18 HS AVR

Kód: 22027
Skryj cenu
Neohodnoceno
Značka: HONDA
299 990 Kč 247 926 Kč bez DPH
Zakázková výroba

Majitelé průmyslových objektů, výrobních provozoven, chovatelé, podnikatelé, provozovatelé atrakcí, cateringu, filmaři, fotografové, ale i majitelé rodinných domů často vyžadují napájení citlivého elektrozařízení kvalitním a stabilním elektrickým proudem. Vyžadují ovšem ticho tak, aby jejich činnost nebyla rušena hlukem motorů. Tato vysoce výkonná, kapotou skvěle odhlučněná elektrocentrála TP 18 HS AVR s dvojitým odhlučněním výfuku, má mimořádně spolehlivý a výkonný dvouválcový motor Honda s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality. Je vhodná k napájení jak jednofázových spotřebičů od světel, elektromotorů až po citlivou elektroniku, tak i velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Základní specifikace stacionární kontejnerové elektrocentrály HONDA TP18 HS AVR

Elektrocentrála TP 18 HS AVR AMF: model velké, tiché, kapotované, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF (Automatic Mains Failure). Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec Honda řady iGX s elektrickým vstřikováním paliva a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

"BLACKOUT" NÁS NEZASKOČÍ

Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v kontejneru, svařeném z ocelového plechu zevnitř potaženého odhlučňovací nehořlavou hmotou. Kontejner kromě snížení hlučnosti zajišťuje dobrou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Součástí kontejneru je integrovaná palivová nádrž na 60 L benzínu. Takové množství paliva umožňuje při jmenovité zátěži elektrocentrále pracovat po dobu cca více než 7 hodin bez přestávky. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudu byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce Honda iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Odhlučnění samotného motoru je zde dvojité, tzn. za standardní tlumič výfuku je umístěn ještě další tlumič, což společně s odhlučněnou kapotáží dělá z tohoto agregátu doslova "tichošlápka". Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. Jedná se o ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
ovládání pomocí SMS zpráv.

Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečným přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elektrikář.

Doplňkové parametry

Kategorie: Stacionární odlehčené dieselové elektrocentrály
Záruka: 5let
Třída krytí: IP23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1039 x 691 x 929
Startování: Elektrické
Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 18000 / 9000
Technologie regulace el.výstupu: AVR-D
Objem palivové nádrže (litrů): 60
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 9,7
Model motoru: Honda iGX 800
Suchá hmotnost (kg): 248
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 95
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 83 x 72
Typ elektrocentrály: Třífázový
Chlazení: Vodou
Jmenovitý proud (A): 26,0 / 39,1
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA): 14400/9000
Zdvihový objem (cm3): 779
Objem olejové náplně (litrů): 2,0
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektronickým vstřikováním paliva
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000