Lehká kufříková elektrocentrála HONDA EU 22iT
Kód: 21922Detailní popis produktu
Základní specifikace lehké kufříkové elektrocentrály HONDA EU 22iT
Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.
OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrocentrály |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Třída krytí: | IP 23 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 509 x 290 x 425 |
Startování: | Ruční |
Elektrický výstup: | 30V / 50Hz |
Maximální výkon (VA): | 2200 |
Technologie regulace el.výstupu: | Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) |
Stejnosměrný výstup: | 12V / 8,3A |
Objem palivové nádrže (litrů): | 3,6 |
Model motoru: | GXR 120 |
Suchá hmotnost (kg): | 21,1 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 90 |
Systém zapalování: | Tranzistorové bezkontaktní |
Vrtání a zdvih (mm): | 60 x 43 |
Typ elektrocentrály: | Jednofázová |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 7,8 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 230 |
Jmenovitý výkon (VA): | 1800 |
Zdvihový objem (cm3): | 121 |
Objem olejové náplně (litrů): | 0,44 |
Typ motoru: | 4-taktní jednoválec s rozvodem OHC |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | 2.800 - 4.500 |