Hodnocení obchodu

4,8 99 hodnocení
5
94x
4
1x
3
1x
2
0x
1
3x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 7.3.2023
Vše v pořádku , vyřízeno rychle .
Avatar autora | 7.2.2023
Bez výhrad
Avatar autora | 23.12.2022
Výborná komunikace, zasláno téměř okamžitě.
Avatar autora | 16.11.2022
OK
Avatar autora | 11.9.2022
+ Přehledný e-shop, výborná komunikace personálu se zákazníkem

Avatar autora | 3.8.2022
+ velmi dobrá komunikace obchodu
+ široký sortiment zboží

Avatar autora | 30.12.2021
Rychlý a bezproblémový obchod....
Avatar autora | 8.12.2021
+ Brzy vyřízené
- Dopravce se zatím vůbec neozval

Avatar autora | 3.12.2021
+ výborná a rychlá komunikace

Avatar autora | 27.11.2021
+ Tel. Komunikace

Avatar autora | 22.11.2021
+ rychlost

rychlost
Avatar autora | 6.9.2021
Sehnal jsem přesně to, co jsem potřeboval. Probráno dokonce po telefonu a komunikace a přístup byl super. Příště zas.
Avatar autora | 14.6.2021
+ rychlost,spolehlivost,velmi dobrá komunikace

Avatar autora | 25.5.2021
+ Ochota, vstricnost a zajem o zakaznika ze strany zamestnancu.
- Nic, vse v naprostem poradku.

Avatar autora | 20.5.2021
+ rychlost
Avatar autora | 3.5.2021
Rychlé doručení zboží, prodejce po telefonu poradil, vysvětlil, naprostá spokojenost.
Avatar autora | 23.4.2021
Rychle vyřízeno, spolehlivě doručeno, důvěryhodný nákup.
Avatar autora | 16.3.2021
skvělá komunikace , kdy by tak fungovali všichni
Avatar autora | 10.3.2021
+ Obchodník komunikuje, zboží není - zavolá a řeší vzniklou situaci.
- Objednané zboží nebylo skladem, využil jsem možnosti čekání, než bude naskladněno. Po naskladnění upravena cena v e-shopu / nižší / , má objednávka zůstala původní za cenu vyšší, je to pochopitelné, ale když jsem čekal přes týden, tak jsem předpokládal, že bude objednávka upravena. Stačilo objednávku nepřevzít a udělat novou, ale to jsem nechtěl obchodníkovi udělat. Zakládám si na přesnosti a bohužel to často vyžaduji také od svých obchodních partnerů.

Průměrný , bohužel ne nejlepší, přitom by stačilo tak málo - jsou zde drobné nedostatky.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, velmi nás mrzí, že vše neproběhlo dle Vašich přání a představ, ač jsme se snažili, co to šlo. V současné době se stavy zdravotnických potřeb mění nejen u nás, ale všude, ze dne na den a bohužel ne vždy jsme schopni ihned zajistit zboží, které vykoupil zákazník před Vámi. Vím, že Vám kolega nabídl odpovídající alternativu, ale nakonec jste se dohodli, že počkáte na naskladnění Vámi objednaného zboží. Jakmile jsme jej opětovně naskladnili, udělali jsme vše proto, aby ještě tentýž den odešlo k Vám. Co se úpravy ceny týče, vždy fakturujeme cenu platnou v den objednávky. Mnohdy se stává i to, že jdou ceny nahoru (častější situace), a v takovémto případě by s nějvětší pravděpodobností zákazníci nejásali, že po nich vyžadujeme vyšší úhradu. Budeme rádi, pokud se k nám v budoucnu vrátíte a jako omluvu Vám poskytneme individuální slevu na zakoupené zboží. Přejeme Vám krásný den a především zdraví. VYZA Professional s.r.o.
Avatar autora | 9.3.2021
+ Příjemné jednaní